e-Teklif

Yükleniciler için İhaleye Teklif Dosyası Hazırlama Programı

e-Teklif, 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu ve ilgili mevzuatına göre ihale edilen mal alımı, hizmet ve yapım işlerine istekli veya aday olarak katılacak yükleniciler için dosya hazırlar.

Deneme Sürümü Yükle Satın Alma Seçenekleri

e-teklif

e-Teklif İncelerken Sık Sorulanlar

Genel Sorular

Program iş deneyim belgesinin güncellenmiş tutarını "0" olarak hesaplıyor, neden?

Aşağıdaki koşullar geçerli olabilir:

  • Bu ihale için ilk kez teklif dosyası hazırlıyorsanız, henüz herhangi bir iş deneyim belgesi tanımlamamış olabilirsiniz. Bunun için:
    • İş Deneyimleri Listesinden Getir butonu ile bu ihale için kullanacağınız iş deneyiminizi seçin ve Gönder butonunu kullanın.
  • İhale ilk ilan tarihinde geçerli ÜFE katsayısı henüz programa girilmemiş olabilir. Bunun için:
    • Tanımlar>TÜİK ÜFE Endeksleri penceresinden ÜFE değerlerini kontrol edin, gerekiyorsa güncelleyin.

Programda hazırladığım Teklif Dosyasında yer alması gereken tüm belgeleri nas?l arşivleyebilirim?

Herhangi bir işle ilgili e-teklif programıyla hazırlamış olduğunuz tüm belgeler, Raporlar penceresinde yer alan Belgeleri Farklı Kaydet özelliği ile arşivlenebilir. Bu butonu kullandığınızda açılan Farklı Kaydet penceresinde bilgisayarınızın istediğiniz klasöründe, istediğiniz dosya adıyla tüm belgelerinizi word ortamında kaydedebilirsiniz.

Firma Bilgilerinde girilmiş İş Deneyimlerimi dosya hazırlarken göremiyorum ve getiremiyorum. Neden?

Hazırladığınız teklif türüne uygun olarak (Yapım, Hizmet, Mal Alımı), iş deneyimi penceresi açılır ve sadece aynı türdeki iş deneyim belgeleriniz listelenir. Bu durumu gözeterek, girilmiş iş deneyim belgelerinizi kontrol ediniz, gerekiyorsa düzeltiniz.

Güncelleme Yöneticisi menüsünü çalıştırdıımda "3.82 in not a valid........" hata mesaj? verdi.

Bilgisayarınızın Bölgesel Ayarlar'ındaki Sayı sekmesinde,

Ondalık simgesi : , (virgül)
Basamak gruplandırma simgesi : . (nokta)

olmalıdır, değilse bu duruma getirin.

Yardım menüsü altında yer alan Program Hakkında>Programı çalıştırmadan Önce bölümünde Bölgesel Ayarlar hakkında daha geniş bilgiye ulaşabilirsiniz.

Her ay yayınlanan ÜFE veTEFE katsayIlarını programa nasıl ekleyebilirim?

TÜİK tarafından her ayın başında (3. günü Saat:17:00'da) yayınlanan ÜFE ve TEFE katsayılarını, yayınlandığı andan itibaren 1-2 dakika içinde kullanıcılarımızın alabileceği ortama aktarıyoruz. Bu katsayıları programınıza dahil etmeniz için iki yolunuz var:

  1. Programın yüklü olduğu bilgisayarda internet bağlantınız varsa, Güncelleme Yöneticisi menüsüne girmelisiniz. Bağlantınızın düzgün olması koşuluyla, bu menüye girdiğinizde TEFE ve ÜFE dosyalarınız güncellenmiş olur.
  2. Eğer İnternet bağlantınız yoksa; sayfalarımızdan veya bizleri telefonla arayarak öğrendiğiniz yeni katsayıları, Tanımlar>TÜİK ÜFE Endeksleri ve TÜİK TEFE Endeksleri ile açılan pencerelerdeki Düzenle butonunu kullanıp kendiniz de girebilirsiniz.

Yeni sürümü nasıl edinebilirim?

Yeni sürüm edinmek için üç yol vardır (Yıllık Bakım ve Destek hakkınızın olması durumunda):

  1. İnternete bağlanabiliyorsanız; ürün sayfasındaki Yüklemeler bölümünden kurulum işlemi yapabilirsiniz.
  2. İnternete bağlanabiliyorsanız; ana sayfada yeralan Güncelleme Yöneticisi menüsüne girip Kullanılabilir Güncelleştirmeler bölümü dolu iken Karşıdan Yükle işlemini yapabilirsiniz.
  3. İnternete bağlanamıyorsanız, destek hattını kullanarak CD talep edebilirsiniz. Yeni CD ulaştığında, ön yazıya uygun olarak programı kurmanız gerekecektir.

Unutmamanız gereken, her iki durumda da işleme başlamadan önce herhangi bir olumsuzluğa karşın, C:\e-oska dizininin yedeğini almaktır.

Unutmamanız gereken, her iki durumda da işleme başlamadan önce herhangi bir olumsuzluğa karşın, C:\e-oska dizininin yedeğini almaktır.

Programdaki yenilikleri nasıl takip etmeliyim?

Programda yapılan tüm güncelleme çalışmalarını http://e-teklif.oska.com.tr adresinden takip edebilirsiniz. Güncel sürüm numarası, sizin kullandığınız programın sürüm numarasından (ana pencerenin sol üst köşesinde yazan) farklı ise yeni sürümü almanız doğru olacaktır.

Programı güncelledim. Ancak, Lisanssız Kullanıcı durumuna geldim. Ne yapmalıyım?

Öncelikler Lisans Kodu Girişi'nden Lisans Kodunuzu kontrol edin. Eğer doğru yazılmış ise ve internete bağlı iseniz; Ana sayfada yeralan Güncelleme Yöneticisi menüsüne girerek Lisanslı Firmalar işaretli iken Karşıdan Yükle düğmesine basın ve işlemi tamamlayın. Düzelmiyorsa Destek Hattı'nı arayabilirsiniz.

Programı ilk kez kurdum, ancak Lisans Sahibi bölümüne, "Bu program DENEME ...." yazıyor. Neden?

Öncelikle Ana Pencerede yer alan Lisans Kodu Girişi menüsünü kullanıp, gelen pencerede Lisans Kodunuzun yazılıp yazılmadığını veya doğru olup olmadığını kontrol etmelisiniz. Firmanıza verilen Lisans Kodu, CD kılıfının üzerine yapıştırılmış olan etikette yer alır. Lisans Kodunuzu girerek Tamam butonuna basın. Programın ana penceresinde firmanızın adı belirecek ve Lisanslı Kullanıcı durumunda olduğunuz yazacaktır.

Cd den (kuruluş özelliğinden) programı kuramıyorum. Ne yapmalıyım?

  1. Cd'den Kur\etekNet\Setup.exe çalıştırılır. (Yine de Çalışmazsa; Kur içindeki etekNet Dizini masaüstü'ne kopyalanır ve setup.exe çalıştırılır)
  2. CD içindeki Kur\egnl'nin içindeki etek2009.osk dosyası C:\e-Oska\etekNet\EC00\Update dizininin içine kopyalanır ve salt okunur özelliği kaldırılır.