Oska Yazılım

Her Oska çalışanının bilip benimsediği temel ilke şudur;
"Bir ürünün satıldığı gün, yıllarca sürecek yeni bir kullanıcı dostluğunun başladığı gündür."

Oska Yazılım Hakkında

Oska Ltd. Şti.'ni 1990 yılında kurduk. Bugüne kadar; teklif dosyası hazırlama, ihale düzenleme, maliyet hesabı, hakediş ve kesin hesap düzenleme konularında ürettiğimiz yazılımlarımızı sürekli geliştirmenin yanında bakım ve destek hizmetlerini de vermekteyiz.

Hedefimiz, mevcut ve yeni tüm ürünlerimizde kullanıcı dostu olma özelliğimizi öne çıkarmak, satış sonrası hizmetlerimizle kullanıcının her an yanında olmak, kullanıcı önerilerini iyi ve hızlı analiz ederek sürekli gelişmektir.

Kuruluş Amacımız

Ülke çapında “Kurum / Kuruluş Hizmetleri için” bilgisayar yazılımı üretimi, uygulaması ve servisinde öncü olmak ve liderliği her gün daha da büyüyen bir organizasyonla sürdürmek, müşteri şikayetleri % 0 oranına yaklaşan ürünler üretmek ve desteklerini sağlamak.

Kalite Politikamız

Yazılım sektöründe müşterilerimize uluslararası kabul görmüş standartlarda en iyi hizmeti sunarak lider firma olmak, tüm çalışanlarımızla birlikte sürekli kalite kavramını çevreci bir anlayış içinde tatbik etmek Şirketimizin Kalite Politikasıdır.

ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi aracılığı ile kaliteyi olmazsa olmaz bir zorunluluk olarak görmek ve bu çerçevede;

  • Yaptığımız çalışmalarda müşteri memnuniyetini her şeyden üstün tutmayı,
  • Teknolojik gelişmeyi yakından takip ederek sürekli iyileştirme bilinciyle güvenilir, dürüst planlı ve zamanında istenen hizmeti gerçekleştirmeyi,
  • Kuruluşumuzda çalışan personelin gelişimini, kariyerini geliştirmek için planlanan aralıklar ile eğitimlere önem vererek eğitimli personel ile çalışmayı
  • taahhüt ederiz.

Bilgi Güvenliği Politikası

Firmamız “Yazılım Üretimi, Satışı ve Satış Sonrası Hizmetleri” alanında hizmet vermektedir. Firmamız gizlilik, bütünlük ve tüm fiziksel ve elektronik bilgi varlıklarını korumayı taahhüt etmektedir. Bilgi ve bilgi güvenliği gereksinimleri kurumsal hedeflerimiz ile aynı doğrultuda olacaktır. Firmamız yönetimi değişime açık, iyi eğitim almış, konusunda yetkin personel istihdamı sağlayacak ve sektör içerisinde rakiplerimizle rekabeti sağlayacak finansmanı sağlamak üzere yeterli donanım ve altyapıyı bulunduracaktır. Bu altyapı ve personel ile birlikte gerekli finansman da sağlanacaktır. İş sürekliliği ve acil durum planları, veri yedekleme prosedürleri, virüslerden ve bilgisayar korsanlarından sakınma, erişim kontrol sistemleri ve bilgi güvenliği ihlal bildirimi temel faaliyetlerimizin temel taşlarını oluşturacaktır. Yapılan risk değerlendirmeleri sonucunda elde edilen açıklıklar ve tehditler bertaraf edilerek müşteri ve personelimizin bilgilerine güvenli erişim sağlanacaktır.

Ayrıca risk değerlendirmeleri sonucunda amaçlarımızı belirleyip bu amaçların başarılması için gerekli olan kaynaklar ve şartlar sağlanacaktır. Bu politikayı gerçekleştirmek için başta çalışanlarımızın Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi şartlarını çalışma biçimi haline getirmelerini beklemekteyiz. Tüm personel ve belirli üçüncü tarafların Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi ile ilgili uygun eğitimleri alması sağlanacaktır. Bilgi güvenliği ile ilgili uygulanabilir şartlar ve bu şartların getirdiği fırsatlar ve gereklilikler yerine getirilecek ve bu şartlar sürekli iyileştirilecektir. Ayrıca firmamızın, personelimizin ve tüm ilgili tarafların bu sisteme adaptasyonu sağlanacaktır.

Bilgi Güvenliği Politikamız yılda bir kez ya da firmamızla ilgili önemli değişikliklerin olması durumunda uygunluğunu, doğruluğunu ve etkinliğini sağlamak için yönetim ve birim sorumlularının katılımıyla gözden geçirilmekte ve güncelliği sağlanmaktadır.

Kurucularımız

Osman KADAYIFÇI
Elektronik Mühendisi

Hüseyin Avni AKER
Fizik Mühendisi