Mağaza
Üye Girişi

Sipariş ve Teslimat

Nasıl sipariş verebilirim?

Sitemize üye olarak sipariş verebilirsiniz

Üye olarak sipariş vermek istediğiniz zaman;

  • Almayı istediğiniz ürünü/ürünleri “Sepete At“ butonunu kullanarak sepetinize ekleyin.
  • Sepetim alanında bulunan “Satın Al” düğmesini tıklatıp işlemi başlatın.
  • İstenen bilgileri yazıp “Devam” butonuna basınız,
  • “Sipariş Onayı“ sayfasında bilgilerinizi kontrol ederek “Onay“ butonuna bastığınız zaman size bir sipariş numarası verilecektir. İşlemlerinizi bu sipariş numarası ile takip etmenizi rica ederiz.

Siparişimin işleme konulduğunu nasıl anlayacağım?

”Onay” butonuna bastığınızda size siparişinizin sistemimize ulaştığına dair bir e-posta yollanır. Kredi kartınız ile sipariş vermeniz durumunda gerekli kredi kartı kontrolleri yapıldıktan sonra siparişiniz işleme konulur. Onay süresi kullanılan kredi kartına ve siparişin büyüklüğüne göre 1 – 5 iş günü arasını alabilecek bir süreçtir. Havale ile verilen siparişlerde ise ilgili eşleşme yapıldıktan sonra siparişiniz işleme konur.

Hangi kargo şirketi ile çalışıyorsunuz?

Vermiş olduğunuz siparişler Yurtiçi Kargo ile belirtmiş olduğunuz adrese teslim edilmektedir. Yurtiçi Kargo'nun ilgili şube / acente bilgilerine http://www.yurticikargo.com linkinden ulaşabilirsiniz.

Başka kargo ile gönderebilir misiniz?

Bütün gönderimlerimiz Yurtiçi Kargo ile yapılmakta olup, diğer kargo şirketleri ile gönderimimiz bulunmamaktadır. Türkiye sınırları içinde istenen her yere ürün teslimatımız bulunmaktadır.

Ödeme seçenekleriniz nelerdir?

Sitemizden almak istediğiniz ürünleri kredi kartı (Visa, MasterCard) ya da banka havalesi ile ödeyebilirsiniz. Havale ile yaptığınız alışverişlerde, teslimat süresinin başlangıcı siparişi verdiğiniz zaman değil sipariş tutarının hesaplarımıza yansıdığı andır. Ödemeli gönderi yöntemi kabul edilmemektedir.

Teslimat sırasında ödeme yapabilir miyiz?

Verdiğiniz siparişlerde ödemeyi teslimat sırasında yapmanız mümkün değildir. Ayrıca, kargo ücretleri de Oska tarafından ödendiğinden kargo firmasına herhangi bir ödeme yapmanız gerekmemektedir. Ürün teslimatında sizden herhangi bir ödeme istenirse hiçbir şekilde ödeme yapmayınız ve paketi teslim almayınız.

Fiyatlarınıza KDV dâhil mi?

Ürünlere ait KDV hariç fiyatları ve KDV dâhil fiyatları görebilirsiniz.

Yaptığımız alışverişlerde taksit imkânı var mı?

Anlaşmalı olduğumuz Maximum kredi kartları ile taksitlendirme yaparak alışveriş yapabilirsiniz.

Kredi kartı ile yaptığım alışverişimde siparişim onaylanmadı, bu neden olabilir?

Siparişiniz sırasında kredi kartınızın onaylanmamasının birçok sebebi olabilir. Bu nedenlerden bazıları;

  • Kredi kartı numaranızı hatalı girmeniz,
  • Kredi kartınızın son kullanma tarihinin geçmiş olması,
  • Kredi kartı limitinizin alışveriş için yetersiz olması,
  • Kullandığınız ek kartın ana kart sahibi tarafından iptal edilmiş olması,
  • Kartı düzenleyen banka ile geçici bağlantı sorunları yaşanması,
  • Kayıp ihbarı yaptığınız bir kartı yeniden kullanmaya çalışmanız,
  • Kullanmaya çalıştığınız kartın bir kredi kartı değil, ATM kartı olması olabilir.
  • Kredi kartı onay sorunlarınızda yardım almak için kartı aldığınız bankanızın müşteri hizmetleri ile irtibata geçmeniz gerekmektedir.

Kredi kartı ile yapmış olduğunuz alışverişlerde, bazı durumlarda güvenliğiniz için kartınızın ve kimliğinizin fotokopisinin tarafımıza gönderilmesini isteyebiliriz.

Havale ile nasıl sipariş verebilirim?

Siparişinizi havale ile vermek isterseniz, ödeme seçeneklerinde havale butonunu tıklamanız yeterli olacaktır. Siparişinizi tamamladıktan sonra tutarı aşağıda belirtilen hesaplardan birine yatırın. Ürününüzün bir an önce elinize geçmesini istiyorsanız dekontun üzerine sipariş numaranızı yazarak (312) 472 87 37 nolu faksa gönderebilirsiniz.

İnteraktif bankacılık yolu ile yaptığınız havale işlemlerinizde ise dekontunuzu [email protected] adresine e-posta ile gönderebilirsiniz.

3 gün içinde hesaba yansımayan havalelere ait siparişler geçersiz sayılacaktır.

Havale ile yaptığınız alışverişlerde, teslimat süresinin başlangıcı siparişi verdiğiniz zaman değil sipariş tutarının hesaplarımıza yansıdığı andır.

Havale ile yaptığınız alışverişlerde, teslimat süresinin başlangıcı siparişi verdiğiniz zaman değil sipariş tutarının hesaplarımıza yansıdığı andır.

Havale yapılacak banka hesap numaralarımız;
İş Bankası Çetin Emeç Şubesi,
Şube Kodu: 4269
Hesap No: 185348,
IBAN: TR27 0006 4000 0014 2690 1853 48

Ne kadar kargo ücreti ödeyeceğim?

Vermiş olduğunuz tüm siparişleriniz, Türkiye'nin her yerine kargo bedeli alınmadan teslim edilir.

Fatura ve teslimat adreslerim farklı olabilir mi?

Fatura ve teslimat adresi olarak siparişlerinizde farklı adresler verebilirsiniz. Fatura adresi ve teslimat adresi değişikliklerinizi alışverişinizi yaparken “Fatura Bilgileri“ ve “Kargo Bilgileri“ bölümlerinde yapabilir veya kayıtlı olan adreslerinizden istediğinizi seçebilirsiniz.

Fatura ve teslimat adresi farklılığında, fatura daha sonra sizin belirtmiş olduğunuz fatura adresinize posta ile gönderilir.

Siparişim elime ne zaman ulaşır?

Sitemizden vermiş olduğunuz siparişler banka onayını takiben ortalama 3 iş günü içinde kargoya verilecektir. Gerçekleştirmiş olduğunuz alışverişler teslimat adresinin Ankara’ya olan uzaklığına göre 1-3 gün içinde kargo şirketi tarafından teslim edilir. Cuma günü saat 15:00'den sonra verdiğiniz tüm siparişler sonraki Pazartesi günü işleme alınacaktır. Pazar günleri ve resmi tatil günlerinde kargo teslimatı yapılmamaktadır. Resmi tatil günlerinde vermiş olduğunuz siparişiniz, ilk iş günü işleme alınarak banka onayını takip eden 3 iş günü içinde kargoya verilecektir.

Verdiğiniz siparişlerde tedarikçi firmaların stoklarında nadiren de olsa bulunmayan ürünler yüzünden gecikmeler ve teminlerde sorunlar yaşanabilir. Bu gibi durumlarda irtibat telefonlarınızdan veya e-postanızdan size ulaşılarak ürünün elinize geç ulaşacağı veya temin edilemeyeceği konusunda bilgi verilecektir. Temin edilemeyen ürünler söz konusu olduğunda siparişiniz iptal edilecektir.

Satın aldığım ürün hasarlı veya yanlış çıkarsa ne yapmalıyım?

Teslim aldığınız paketi kargo görevlisinin yanında açıp, siparişinizi kontrol ediniz. Ürün hasarlı çıktığında kargo görevlisine hasarlı ürün tutanağı hazırlatmanız gerekmektedir. Ayrıca, herhangi bir yanlışlık veya eksiklik gördüğünüz takdirde derhal bizimle irtibata geçiniz.

Bunun dışında elektronik ürünlerde çıkacak arızalarda ilk önce teknik servisten yardım alınmalıdır. Eğer teknik servis bilgisi gelen ürünün içinde bulunmuyorsa bizi aramanız durumunda size yardımcı olunacaktır.

Siparişim elime ulaşmazsa ne yapmalıyım?

Siparişiniz belirtilen süre içinde elinize ulaşmazsa [email protected] adresine e-posta gönderebilir ya da iş günleri 09:00 - 17:30 saatleri arasında (312) 472 71 24 no' lu telefonu arayarak siparişiniz hakkında bilgi alabilirsiniz.

Ürün hatalı geldi, ne yapmam gerekiyor?

Eğer istediğiniz ürün ile irsaliyede yazılı ürün aynı teslim edilen ürün farklı ise; irsaliye ve fatura ile birlikte iade nedeninizi belirten bir yazı ekinde ödemeli olarak paketi anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi Kargo ile tarafımıza göndermeniz gerekmektedir.

Bu gibi durumlarda müşteri hizmetlerimizi arayarak konu hakkında bilgi alabilirsiniz.

Ürünü beğenmedim ne yapmam gerekiyor?

Bu durumda aşağıda belirtilen hususlara uygun olarak kargo bedeli müşteriye ait olmak üzere ürünü iade edebilirsiniz.

  • Ürünü teslim aldıktan sonraki 7 gün içinde iade edilmesi,
  • Ürünün orijinal kutusunun yırtılmamış, zarar verilmemiş olması,
  • Ürünün kullanılmamış olması,
  • Ürün teslim alındıktan sonra bize iade edileceği güne kadar herhangi bir şekilde zarar görmemiş olması.

Siparişlerim eksik geldi, ne zaman gelir, neden eksik geldi?

Bu durumda (312) 472 71 24 no'lu telefondan müşteri hizmetlerini arayarak gelmeyen ürününüz hakkında bilgi alabilir veya [email protected] adresine e-posta atabilirsiniz.

Yapılan inceleme sonucunda tarafınıza bilgi verilecek ve eksik geldiği tespit edilen ürün tarafınıza gönderilecektir.

Siparişim doğru ancak adedi eksik geldi, ne yapmalıyım?

Bu durumda (312) 472 71 24 no'lu telefondan müşteri hizmetlerini arayarak gelmeyen ürününüz hakkında bilgi alabilir veya [email protected] adresine e-posta atabilirsiniz.

Yapılan inceleme sonucunda tarafınıza bilgi verilecek ve eksik geldiği tespit edilen ürün tarafınıza gönderilecektir.