Sık Sorulanlar

İncelerken Sık Sorulanlar

Genel İşlemler

e-DoğrudanTemin'deki yenilikler nelerdir?

e-DoğrudanTemin, derin bir satınalma ve mevzuat bilgisi gerektirmeyen tasarım özellikleri ve kullanıcı dostu arayüzleri sayesinde satınalmacıların doğrudan temin sürecindeki tüm zorluklarını ortadan kaldırır.

Satınalmacılar, temel bilgilerini kullanarak doğrudan temin olarak yapacakları satınalma işlemlerinin her aşamasını kontrollü bir şekilde yaparlar.

e-DoğrudanTemin kimler içindir?

Genel Bütçeli Kurumlar, Katma Bütçeli Kurumlar, Belediyeler, Kamu İktisadi Teşekkülleri, Kooperatifler, kısaca 4734 Sayılı Yasa, ilgili Yönetmelikleri ve Kamu İhale Kurumu tebliğlerine göre satınalma yapan tüm kurumlar içindir.

İdareler, satınalma ve ihale servisleri neden e-DoğrudanTemin‘i kullanmayı düşünmelidir? İdareler, satınalma ve ihale servisleri neden e-DoğrudanTemin‘i kullanmayı düşünmelidir?

Herkesin, bir paket programın sağladığı olanaklardan yararlanmak gerektiği konusunda bilgisi vardır. Paket program, belirli bir konu ve amaca göre geliştirilmiş kolay, hızlı ve güvenilir olmalıdır.

Herhangi bir satınalma ve ihale servisinin çalışanı, ihale mevzuatı konusunda uzman olmaksızın ve sınırlı bir bilgisayar bilgisiyle, e-DoğrudanTemin‘le işe başlayıp karmaşık bilgiler gerektiren tüm işlemleri hızlı ve hatasız bir biçimde düzenleyebilir ve sunabilir.

e-DoğrudanTemin ile dosyalarınızı değişik birimlere gönderme ve alma, düzenli olarak yedeklemek ve yedekten geri almak gibi işlemleri yapabilirsiniz.

Fiyatlandırma ve Sipariş

e-DoğrudanTemin'i nasıl edinebilirim?

Satınalma bilgileri ve diğer ayrıntıları öğrenmek için e-posta gönderin.  

e-DoğrudanTemin'in satış bedeline dahil olan hizmetler nelerdir?

Programın satışında verilen ürün paketinde bulunan kullanım kılavuzu, akıllı kilit, lisans kartı ve CD ile birlikte aşağıdaki hizmetler satış tarihinden itibaren 365 gün süreyle ücretsiz verilir:

  1. Yazılımda uygulama sırasında ortaya çıkan programsal sorunların giderilmesi
  2. Oska tarafından yapılan geliştirmeler
  3. Mevzuatta yapılan değişikliklerin işlenmesi
  4. İstendiğinde kullanıcıya telefon ve internet üzerinden kullanım yardımı verilmesi

e-DoğrudanTemin'i nasıl deneyebilirim?

Programın deneme sürümünü webden indirip bilgisayarınıza kurabilirsiniz.

Akıllı kilit olmadan çalıştıracağınız için demo sürümü olarak çalışır ve incelemeniz için yeterli sayıda kayıt yapmanıza olanak tanır.

e-DoğrudanTemin diğer programlardan ayıran özellikler nelerdir?

Yenilikleri izleme ve uygulamaya koyma hızı ile kısa zamanda sektörün öncüsü olan Oska Yazılım, bu unvanı haklı olarak taşıyıp sürdürmektedir.

İnternetten otomatik güncelleme, ürün çeşitliliği, web üzerinden ücretsiz hesaplama ve arama araçları gibi konularda öncü olan Oska Yazılım, bu hizmetleri ile yöresel firmalar olarak çalışıp yaklaşık maliyet ve hakediş programları üreten rakipleri için de yol gösterici olmanın gururunu taşımaktadır.

Hedefi, mevcut ve yeni tüm ürünlerimizde kullanıcı dostu olma özelliğini öne çıkarmak, satış sonrası hizmetlerimizle kullanıcının her an yanında olmak, kullanıcı önerilerini doğru ve hızlı analiz ederek sürekli gelişmek olan Oska Yazılım’daki her çalışanın bilip benimsediği temel ilke şudur;

 

"Bir ürünün satıldığı gün, yıllarca sürecek yeni bir kullanıcı dostluğunun başladığı gündür."

 

e-DoğrudanTemin, sayılan bu birikim ve bakış açısının ürünü olduğu için benzersiz ve çok tutulan bir paket program olarak yerini her geçen gün daha da sağlamlaştırarak yoluna devam etmektedir.

Yükleme ve Uyumluluk

e-DoğrudanTemin'in sistem gereksinimleri nelerdir?

Programını çalıştırabilmeniz için aşağıdaki sistem donanımı gerekir.

  • Pentium III işlemcili bilgisayar
  • 500 MB sabit disk alanı
  • En az 256 MB RAM 1024x768 veya daha yüksek çözünürlükte monitör
  • Lisanslı Windows 98/2000/XP/Vista işletim sistemi
  • Zengin metin biçimi (rtf) formatını destekleyen editör (MS Word, Wordpad, OpenO, ...)
  • CD Sürücü
  • İnternet bağlantısı
  • Lazer ya da inkjet yazıcı

Ek bilgi notu: Gerçek gereksinimler ve ürün işlevselliği sistem yapılandırmanıza ve işletim sisteminize bağlı olarak değişiklik gösterebilir.

Kullanırken Sık Sorulanlar

Genel Sorular

Sıklıkla yaptığım Teminler için şablon oluşturup kullanabilir miyim?

Evet. Destek İşlemler>Genel Ayarlar menüsünde yer alan Tip Onay Belgesi düğmesi ile açılan pencerede istediğiniz kadar bilgi girip bu belgeyi kaydedip saklayabilirsiniz.  Kullanmak istediğinizde ise, yine aynı menüde yer alan Seç düğmesi ile istediğiniz tip belgeyi bulup seçebilirsiniz.

Bu pencerede yapacağınız işlemler için F1 Yardım tuşundan yararlanabilirsiniz.

Programın oluşturduğu word belgelerinde nasıl kalıcı değişiklik yapabilirim?

Programın Yazdır komutu ile oluşturduğu word belgeleri her yazdırma işleminde tekrar oluştuğu için, bu aşamada yaptığınız değişiklikler bir sonraki yazdırma işleminde etkin olmayacaktır.

Kalıcı değişiklik yapmak istiyorsanız, bunu  Destek İşlemleri>Düzenlenecek Belgeler menüsü yardımıyla gerçekleştirebilirsiniz.

Bu pencerede yapacağınız işlemler için F1 Yardım tuşundan yararlanabilirsiniz.

Programı kurdum, ancak Lisans Sahibi bölümüne, "Bu program 10 Temin Dosyası ile . ." yazıyor. Neden?

Öncelikle Genel İşlemler > Lisans Kodu Girişi'nden Lisans Kodunuzu kontrol edin. Eğer doğru yazılmış ise ve internete bağlı iseniz; Genel İşlemler > Güncelleme Yöneticisi menüsüne girerek İdarenin Kimlik Bilgileri işaretli iken Karşıdan Yükle düğmesine basın ve işlemi tamamlayın. Düzelmiyorsa Destek Hattı'nı arayabilirsiniz.