İçeriğe atla
Oskalogo
Main Menu
  • Ürünlerimiz
      ÜRÜNLERİMİZ
      HakedişPlus+

      Yaklaşık Maliyet, Hakediş ve Kesin Hesap Programı

      OSKABULUT

      Hakediş, Maliyet ve Kesin Hesap için Web Uygulaması

      BirimFiyat

      Birim Fiyatlar için Mobil Uygulama

      HM-Hakediş

      Mal Alımı ve Hizmet Hakedişleri için Paket Program

      e-DoğrudanTemin

      Kamu İdareleri İçin Doğrudan Temin İşlemlerinin Kontrolü Programı

      e-kikNet

      Kamu İdareleri için İhale Düzenleme ve İhale İşlemlerinin Kontrolü Programı

      PROJELERİMİZ
      BirimFiyat.com

      Türkiye'nin Birim Fiyat Arama Motoru

      MaliyetBul.com

      Türkiye’nin Yapı Maliyeti Hesaplama Sayfası

      Oska Eğitim

      Oska Sürekli Eğitim Merkezi (Osem)

  • Satın Al
  • Haberler
  • Kurumsal
      OSKA YAZILIM
      • Hakkımızda
      • Organizasyon Şeması
      • Firma Bilgileri
      • Kurumsal Kimlik Materyalleri
      • Tarihçemiz
      • Satış ve Destek İlkelerimiz
      • Kullanıcılarımız
      • Kullanıcılarımızın Görüşleri
      • Bültenlerimize Abone Olun
      • Broşürlerimiz
      • Duyurular
      • KVK Politikalarımız
      BİZE ULAŞIN
      • İletişim Formu
      • Deneyimlerinizi Paylaşın Yayınlayalım
      • İş Başvurusu Formu
      • Öneri ve Teşekkür Formu
      • Müşteri Memnuniyeti Anketi
      • Şikayet Formu
  • Oska Destek
  • İletişim
Search
Close this search box.
₺ 0,00 0 Cart
  • Anasayfa
  • Ürünlerimiz
    • HakedişPlus Yaklaşık Maliyet ve Hakediş Programı
      • HakedişPlus’ın Genel Özellikleri
      • HakedişPlus’ın Program Özellikleri
      • HakedişPlus Server Sürümü
      • HakedişPlus Satın Alma Seçenekleri
      • HakedişPlus Fiyat ve Tanıtım İstek Formu
      • HakedişPlus Öğrenci Lisansı
      • Öğrenci Lisansı Başvuru Formu
    • Yaklaşık Maliyet ve Hakediş Uygulaması – OSKABULUT
      • OSKABULUT Fiyat ve Tanıtım İstek Formu
      • OSKABULUT Eğitim ve Destek Koşulları
      • OSKABULUT Satın Alma Seçenekleri
      • OSKABULUT Sürüm Bilgileri
      • OSKABULUT Sık Sorulanlar
      • BirimFiyatlar
      • MaliyetBulut
      • HakedişBulut
    • HM-Hakediş
      • HM-Hakediş Özellikleri
      • HM-Hakediş Avantajları
      • HM-Hakediş Sık Sorulan Sorular
      • HM-Hakediş Sürümleri
      • HM-Hakediş’i Deneyin
      • HM-Hakediş Satın Alma Seçenekleri
      • HM-Hakediş Eğitim ve Destek Koşulları
      • HM Hakediş Fiyat ve Tanıtım İstiyorum
    • e-KikNet
      • e-kikNet Özellikleri
      • e-kikNet2863
      • e-kikNet Server Sürümü
      • e-kikNet Avantajları
      • e-kikNet Sık Sorulanlar
      • e-kikNet Sürümleri
      • e-kikNet’i Deneyin
      • e-kikNet Satın Alma Seçenekleri
      • e-kikNet Eğitim ve Destek Koşulları
      • e-kikNet Fiyat ve Tanıtım İstek Formu
    • e-DoğrudanTemin
      • e-DoğrudanTemin Genel Özellikler
      • e-DoğrudanTemin Program Özellikleri
      • e-DoğrudanTemin Server Sürümü
      • e-DoğrudanTemin Akıllı Bellek ve Taşınabilirlik
      • e-DoğrudanTemin Avantajları
      • e-DoğrudanTemin Sık Sorulanları
      • e-DoğrudanTemin Sürümleri
      • e-DoğrudanTemin Eğitim ve Destek Koşulları
      • e-DoğrudanTemin Satın Alma Seçenekleri
      • e-DoğrudanTemin’i Deneyin
      • e-DoğrudanTemin Fiyat ve Tanıtım İstiyorum
    • BirimFiyat Mobil Uygulaması
  • Satın Al
  • Oska Destek
  • Kurumsal
    • Broşürlerimiz
    • Firma Bilgileri
    • Hakkımızda
    • İş Başvurusu Formu
    • Tarihçemiz
    • Kullanıcılarımız
    • Kullanıcılarımızın Görüşleri
      • Kullanıcı Görüşleri Formu
    • Kurumsal Kimlik Materyalleri
    • Müşteri Görüşleri Formu
    • Müşteri Memnuniyeti Anketi
    • Öneri ve Teşekkür Formu
    • Organizasyon Şeması
    • Satış ve Destek İlkeleri
    • Şikayet Formu
    • Bültenlerimize Abone Olun
    • Politikalarımız
      • Kişisel Verilerin Saklanması ve İmhası Politikası
      • Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası
      • Özel Nitelikli Verilerin İşlenmesi Politikası
      • Ayrıcalık ve Kullanıcı Haklarının Yönetimi Politikası
      • Bilgi Güvenliği Politikası
      • Kalite Politikası
      • Çerez (Cookie) Politikası
      • Aydınlatma Metni
      • KVK Bilgi Talep Formu
  • Haberler
  • Projelerimiz
    • BirimFiyat.com
    • MaliyetBul.com
    • Oska Eğitim
    • Oska TV
  • İletişim
    • İletişim Formu
    • ARGE

Mağaza

Main Menu
  • Sepet
  • Ödeme
  • Hesabım

Sipariş ve Teslimat

Nasıl sipariş verebilirim?

Sitemize üye olarak sipariş verebilirsiniz.Üye olarak sipariş vermek istediğiniz zaman;
  • Almayı istediğiniz ürünü/ürünleri “Sepete At“ butonunu kullanarak sepetinize ekleyin.
  • Sepetim alanında bulunan “Satın Al” düğmesini tıklatıp işlemi başlatın.
  • İstenen bilgileri yazıp “Devam” butonuna basınız,
  • “Sipariş Onayı“ sayfasında bilgilerinizi kontrol ederek “Onay“ butonuna bastığınız zaman size bir sipariş numarası verilecektir. İşlemlerinizi bu sipariş numarası ile takip etmenizi rica ederiz.

Siparişimin işleme konulduğunu nasıl anlayacağım?

”Onay” butonuna bastığınızda size siparişinizin sistemimize ulaştığına dair bir e-posta yollanır. Kredi kartınız ile sipariş vermeniz durumunda gerekli kredi kartı kontrolleri yapıldıktan sonra siparişiniz işleme konulur. Onay süresi kullanılan kredi kartına ve siparişin büyüklüğüne göre 1 – 5 iş günü arasını alabilecek bir süreçtir. Havale ile verilen siparişlerde ise ilgili eşleşme yapıldıktan sonra siparişiniz işleme konur.

Hangi kargo şirketi ile çalışıyorsunuz?

Vermiş olduğunuz siparişler Yurtiçi Kargo ile belirtmiş olduğunuz adrese teslim edilmektedir. Yurtiçi Kargo’nun ilgili şube / acente bilgilerine http://www.yurticikargo.com linkinden ulaşabilirsiniz.

Başka kargo ile gönderebilir misiniz?

Bütün gönderimlerimiz Yurtiçi Kargo ile yapılmakta olup, diğer kargo şirketleri ile gönderimimiz bulunmamaktadır. Türkiye sınırları içinde istenen her yere ürün teslimatımız bulunmaktadır.

Ödeme seçenekleriniz nelerdir?

Sitemizden almak istediğiniz ürünleri kredi kartı (Visa, MasterCard) ya da banka havalesi ile ödeyebilirsiniz. Havale ile yaptığınız alışverişlerde, teslimat süresinin başlangıcı siparişi verdiğiniz zaman değil sipariş tutarının hesaplarımıza yansıdığı andır. Ödemeli gönderi yöntemi kabul edilmemektedir.

Teslimat sırasında ödeme yapabilir miyiz?

Verdiğiniz siparişlerde ödemeyi teslimat sırasında yapmanız mümkün değildir. Ayrıca, kargo ücretleri de Oska tarafından ödendiğinden kargo firmasına herhangi bir ödeme yapmanız gerekmemektedir. Ürün teslimatında sizden herhangi bir ödeme istenirse hiçbir şekilde ödeme yapmayınız ve paketi teslim almayınız.

Fiyatlarınıza KDV dâhil mi?

Ürünlere ait KDV hariç fiyatları ve KDV dâhil fiyatları görebilirsiniz.

Yaptığımız alışverişlerde taksit imkânı var mı?

Anlaşmalı olduğumuz Maximum kredi kartları ile taksitlendirme yaparak alışveriş yapabilirsiniz.

Kredi kartı ile yaptığım alışverişimde siparişim onaylanmadı, bu neden olabilir?

Siparişiniz sırasında kredi kartınızın onaylanmamasının birçok sebebi olabilir. Bu nedenlerden bazıları;
  • Kredi kartı numaranızı hatalı girmeniz,
  • Kredi kartınızın son kullanma tarihinin geçmiş olması,
  • Kredi kartı limitinizin alışveriş için yetersiz olması,
  • Kullandığınız ek kartın ana kart sahibi tarafından iptal edilmiş olması,
  • Kartı düzenleyen banka ile geçici bağlantı sorunları yaşanması,
  • Kayıp ihbarı yaptığınız bir kartı yeniden kullanmaya çalışmanız,
  • Kullanmaya çalıştığınız kartın bir kredi kartı değil, ATM kartı olması olabilir.
  • Kredi kartı onay sorunlarınızda yardım almak için kartı aldığınız bankanızın müşteri hizmetleri ile irtibata geçmeniz gerekmektedir.
Kredi kartı ile yapmış olduğunuz alışverişlerde, bazı durumlarda güvenliğiniz için kartınızın ve kimliğinizin fotokopisinin tarafımıza gönderilmesini isteyebiliriz.

Havale ile nasıl sipariş verebilirim?

Siparişinizi havale ile vermek isterseniz, ödeme seçeneklerinde havale butonunu tıklamanız yeterli olacaktır. Siparişinizi tamamladıktan sonra tutarı aşağıda belirtilen hesaplardan birine yatırın. Ürününüzün bir an önce elinize geçmesini istiyorsanız dekontun üzerine sipariş numaranızı yazarak (312) 472 87 37 nolu faksa gönderebilirsiniz.İnteraktif bankacılık yolu ile yaptığınız havale işlemlerinizde ise dekontunuzu [email protected] adresine e-posta ile gönderebilirsiniz.3 gün içinde hesaba yansımayan havalelere ait siparişler geçersiz sayılacaktır.Havale ile yaptığınız alışverişlerde, teslimat süresinin başlangıcı siparişi verdiğiniz zaman değil sipariş tutarının hesaplarımıza yansıdığı andır.Havale ile yaptığınız alışverişlerde, teslimat süresinin başlangıcı siparişi verdiğiniz zaman değil sipariş tutarının hesaplarımıza yansıdığı andır.Havale yapılacak banka hesap numaralarımız; İş Bankası Çetin Emeç Şubesi, Şube Kodu: 4269 Hesap No: 185348, IBAN: TR27 0006 4000 0014 2690 1853 48

Ne kadar kargo ücreti ödeyeceğim?

Vermiş olduğunuz tüm siparişleriniz, Türkiye’nin her yerine kargo bedeli alınmadan teslim edilir.

Fatura ve teslimat adreslerim farklı olabilir mi?

Fatura ve teslimat adresi olarak siparişlerinizde farklı adresler verebilirsiniz. Fatura adresi ve teslimat adresi değişikliklerinizi alışverişinizi yaparken “Fatura Bilgileri“ ve “Kargo Bilgileri“ bölümlerinde yapabilir veya kayıtlı olan adreslerinizden istediğinizi seçebilirsiniz.Fatura ve teslimat adresi farklılığında, fatura daha sonra sizin belirtmiş olduğunuz fatura adresinize posta ile gönderilir.

Siparişim elime ne zaman ulaşır?

Sitemizden vermiş olduğunuz siparişler banka onayını takiben ortalama 3 iş günü içinde kargoya verilecektir. Gerçekleştirmiş olduğunuz alışverişler teslimat adresinin Ankara’ya olan uzaklığına göre 1-3 gün içinde kargo şirketi tarafından teslim edilir. Cuma günü saat 15:00’den sonra verdiğiniz tüm siparişler sonraki Pazartesi günü işleme alınacaktır. Pazar günleri ve resmi tatil günlerinde kargo teslimatı yapılmamaktadır. Resmi tatil günlerinde vermiş olduğunuz siparişiniz, ilk iş günü işleme alınarak banka onayını takip eden 3 iş günü içinde kargoya verilecektir.Verdiğiniz siparişlerde tedarikçi firmaların stoklarında nadiren de olsa bulunmayan ürünler yüzünden gecikmeler ve teminlerde sorunlar yaşanabilir. Bu gibi durumlarda irtibat telefonlarınızdan veya e-postanızdan size ulaşılarak ürünün elinize geç ulaşacağı veya temin edilemeyeceği konusunda bilgi verilecektir. Temin edilemeyen ürünler söz konusu olduğunda siparişiniz iptal edilecektir.

Satın aldığım ürün hasarlı veya yanlış çıkarsa ne yapmalıyım?

Teslim aldığınız paketi kargo görevlisinin yanında açıp, siparişinizi kontrol ediniz. Ürün hasarlı çıktığında kargo görevlisine hasarlı ürün tutanağı hazırlatmanız gerekmektedir. Ayrıca, herhangi bir yanlışlık veya eksiklik gördüğünüz takdirde derhal bizimle irtibata geçiniz.Bunun dışında elektronik ürünlerde çıkacak arızalarda ilk önce teknik servisten yardım alınmalıdır. Eğer teknik servis bilgisi gelen ürünün içinde bulunmuyorsa bizi aramanız durumunda size yardımcı olunacaktır.

Siparişim elime ulaşmazsa ne yapmalıyım?

Siparişiniz belirtilen süre içinde elinize ulaşmazsa[email protected]adresine e-posta gönderebilir ya da iş günleri 09:00 – 17:30 saatleri arasında (312) 472 71 24 no’ lu telefonu arayarak siparişiniz hakkında bilgi alabilirsiniz.

Ürün hatalı geldi, ne yapmam gerekiyor?

Eğer istediğiniz ürün ile irsaliyede yazılı ürün aynı teslim edilen ürün farklı ise; irsaliye ve fatura ile birlikte iade nedeninizi belirten bir yazı ekinde ödemeli olarak paketi anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi Kargo ile tarafımıza göndermeniz gerekmektedir.Bu gibi durumlarda müşteri hizmetlerimizi arayarak konu hakkında bilgi alabilirsiniz.

Ürünü beğenmedim ne yapmam gerekiyor?

Bu durumda aşağıda belirtilen hususlara uygun olarak kargo bedeli müşteriye ait olmak üzere ürünü iade edebilirsiniz.
  • Ürünü teslim aldıktan sonraki 7 gün içinde iade edilmesi,
  • Ürünün orijinal kutusunun yırtılmamış, zarar verilmemiş olması,
  • Ürünün kullanılmamış olması,
  • Ürün teslim alındıktan sonra bize iade edileceği güne kadar herhangi bir şekilde zarar görmemiş olması.

Siparişlerim eksik geldi, ne zaman gelir, neden eksik geldi?

Bu durumda(312) 472 71 24no’lu telefondan müşteri hizmetlerini arayarak gelmeyen ürününüz hakkında bilgi alabilir veya [email protected] adresine e-posta atabilirsiniz.Yapılan inceleme sonucunda tarafınıza bilgi verilecek ve eksik geldiği tespit edilen ürün tarafınıza gönderilecektir.

Siparişim doğru ancak adedi eksik geldi, ne yapmalıyım?

Bu durumda(312) 472 71 24no’lu telefondan müşteri hizmetlerini arayarak gelmeyen ürününüz hakkında bilgi alabilir veya [email protected] adresine e-posta atabilirsiniz.Yapılan inceleme sonucunda tarafınıza bilgi verilecek ve eksik geldiği tespit edilen ürün tarafınıza gönderilecektir.
Main Menu
  • Üyelik
  • Gizlilik ve Güvenlik Politikası
  • Sipariş ve Teslimat
  • Garanti, İade ve İptal Şartları
  • Bizi Arayabilirsiniz
  • 0850 532 67 52
Facebook Twitter Linkedin Instagram Youtube Vimeo
  • Oska Ürünleri Windows 8, Windows 10 ve Windows 11 Sürümleri ile Uyumludur.
  • MaliyetBul.com
  • Oska Eğitim (Osem)
  • BirimFiyat.com

Oska Yazılım © Her Hakkı Saklıdır.

tasarım aktay.net

Tercihlerinizi ve tekrar ziyaretlerinizi hatırlayarak size en uygun deneyimi sunmak için web sitemizde çerezleri kullanıyoruz. "Tümünü Kabul Et"e tıklayarak TÜM çerezlerin kullanımına izin vermiş olursunuz. Çerez (Cookie) Politikamız
Tümünü ReddetTümünü Kabul Et
İzinleri Yönet

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Her Zaman Etkin
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
ÇerezSüreAçıklama
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
KAYDET & ONAYLA